7 Eylül 2010 Salı

bir gece çekimi, bir imza

Genç kızımız fotoğraf çekmeye tirpodları ile boğuşarak ulaşmaya çalışan bize yaklaşarak hakkımızda bilgi alır. Gerekli bilgiler ve dernek irtibatı için gereken bilgiler verilir.

- kursa gelirsem bu makinelerden bana da verecek misiniz?
- hayır, bu makinelerin sahipleri kendileri...
- ne kadardır?
- 1000 Lira'dan başlar diyelim kabaca.
- Çok pahalıymış. Ama çok istiyorum ablacım ben de fotoğraf çekmeyi, söz veriyorum en kısa sürede geleceğim kurslarınıza. Hem kurs fiyatları da ucuzmuş...Valla bak söz veriyorum geleceğim.

Bana/bize bu söz neden verilir ki? Ona sadece istediği bilgileri verdim. Aldığı bilginin karşılığında benimle böyle bir sözleşme yapmayı seçti. Başkent/Anadolu. Sevdim. Sevindim. Şaşkınlığına şaşırdım. İzi kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder